تاریخ انتشار :  18,آوریل 2016 دسته بندی : :  آخرین اخبار
تقدیر استاندار قم از دست اندرکاران طرح زندگی پایدار

استاندار قم در پایان سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در اسفندماه با اهدای لوح تقدیر از اساتید ، مدیران بانکها و سایر دست اندر کاران طرح زندگی پایدار در استان قم تقدیر کرد .

در ابتدای این نشست عابدی مدیر کل ورزش و جوانان و دبیر ستاد  طرح زندگی پایدار را از جمله طرحهای موفق در استان عنوان کرد که با مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان و ستاد ساماندهی امور جوانان و با همکاری بانکها ازآذرماه ۹۳ وارد مرحله اجرایی گردید .دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان ضمن تشکر از مدیران بانکها در اجرای طرح زندگی پایدار این همکاری و تعامل را بسیار ارزنده و بعنوان الگویی موفق عنوان کرد.

در ادامه جلسه پارسانیا مدیر طرح زندگی پایدار در استان ضمن تشکر از تمامی  دستگاههایی که در به سرانجام رسیدن طرح زندگی پایدار همراهی نمودند عنوان کرد : در سال ۹۴ با همکاری خوب بانکها ۶۷۲۰ نفر از زوجهای جوان در این طرح آموزش دیدند که این میزان شروع بسیار خوبی است و اقدام کم نظیری در کشور محسوب می شود و امیدواریم در سال ۹۵ بتوانیم تمامی زوجهای جوان  را در این طرح آموزش دهیم . پارسانیا همچنین از برگزیده شدن این طرح بعنوان طرح برتر در کشور از سوی وزارت ورزش و جوانان خبر داد و اذعان داشت اجرای موفق این طرح در استان و تداوم آموزشهای زوجهای جوان در ۵ سال اول زندگی این عزیزان تاثیر بسزایی در بهبود روابط زوجین و پیشگیری از آسیبهای خانواده از جمله طلاق خواهد شد .

همچنین در این رابطه استاد احمد طهماسبی مشاور طرح زندگی پایدار و از اساتید برجسته استان در حوزه خانواده ، ضمن تبیین جایگاه و اهمیت آموزش مهارتهای زندگی  ، این طرح را الگویی موفق عنوان نمود و عدم آگاهی زوجهای جوان از وظایف و کارکردهای خود در خانواده را مهمترین عامل اختلافات بیان نمود و از مسئولین و استاندار محترم کمک به تداوم و تقویت این طرح را خواستار شد .

در ادامه ساعدی دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان و سرپرست شعب بانک ملی در استان به ارائه گزارشی از میزان وام از دواج پرداخت شده به زوجهای جوان پرداخت و عنوان نمود بانکها نیز به نوبه خود به برنامه هایی که در راستای تحکیم بنیان خانواده است کمک می کنند .

در پایان استاندار ضمن تشکر از برگزاری دوره های آموزشی در راستای تحکیم بنیان خانواده ، این دوره ها را از جمله برنامه های لازم در این زمینه ارزیابی کرد و خواستار تداوم طرح گردید و از همکاری بانکها در این طرح فرهنگی تقدیر نمود .

شایان ذکر است در این نشست از دکتر عبدالرضا کردی بعنوان مدرس این دوره ها و مشاور طرح و همچنین از استاد طهماسبی ، مدیران بانکها و مدیر طرح زندگی پایدار بااهدای لوح تقدیر توسط استاندار و فرماندار قم تقدیر بعمل آمد .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


اخبار
گزارش تصویری


کپی رایت 2016 :: کلیه حقوق متعلق به موسسه خانه مهر نمایندگی انجمن مطالعات خانواده کشور می باشد

طراحی سایت و توسعه : ناوک آسیا