تاریخ انتشار :  10,ژانویه 2015 دسته بندی : :  دکتر کردی, فروشگاه اینترنتی, محصولات فرهنگی
دکتر کردی :تاکنون درکشورنرم افزاری به این دقت و جامعیت برای کودکان تهیه نشده است/این اثر خلاق ترین موثر ترین و کارآمد ترین نرم افزاری است که تابحال در کشوردر حوزه کودکی و نوزادی تولید شده است /

به گزارش روابط عمومی خانه مهر دکتر عبدالرضا کردی پس از آشنایی با بخشهای مختلف  نرم افزار جامع نوزادی این نرم افزار را جامع ترین ،مانع ترین و کامل ترین نرم افزار برای تربیت نوزاد برشمردو افزود تاکنون نرم افزاری به این دقت و جامعیت و کاربردی بودن برای کودکان آماده نشده است که با دقت نظر و سلیقه خوب هم مباحث دینی و هم مباحث علمی با بهره گیری از نظر صاحبنظران برجسته حوزه و دانشگاه در تولید این اثر ارزشمند استفاده شده است .  وی در ادامه افزود این اثر خلاق ترین موثر ترین و کارآمد ترین نرم افزاری است که تابحال در کشوردر حوزه کودکی و نوزادی  تولید شده است  و به تمامی خانواده ها خصوصا زوجهای جوان توصیه می کنم با تهیه این نرم افزار فرصت تربیت خلاق فرزند و پرورش فرزند موفق و موثر را از دست ندهند .

شایان ذکر است این نرم افزار اولین سری از نرم افزارهای تربیت می باشد که به تازگی توسط مرکز رایانه ای حوزه علمیه اصفهان تولید شده است .

برای توضیحات بیشتر و تهیه این نرم افزار می توانید اینجا را کلیک کنید


2 پاسخ به “دکتر کردی :تاکنون درکشورنرم افزاری به این دقت و جامعیت برای کودکان تهیه نشده است/این اثر خلاق ترین موثر ترین و کارآمد ترین نرم افزاری است که تابحال در کشوردر حوزه کودکی و نوزادی تولید شده است /”

  1. الهام ململی گفت:

    سلام. من الان توی سمینار شما نشستم. ۱۹/۰۹/۱۳۹۳٫ ساعت ۱۲ : ۴۰٫ بسیار غنی.. و من خیلی لذت بردم و استفاده کردم. با تشکر از شما.

  2. الهام ململی گفت:

    فراموش کردم عنوان کنم. من از گروه خانواده روشنگر هستم.
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


اخبار
گزارش تصویری


کپی رایت 2015 :: کلیه حقوق متعلق به موسسه خانه مهر نمایندگی انجمن مطالعات خانواده کشور می باشد

طراحی سایت و توسعه : ناوک آسیا