تاریخ انتشار :  08,آگوست 2015 دسته بندی : :  آخرین اخبار, ازدواج, خانواده, مصاحبه و گفتگو
طرح زندگی پایدار در قم به عنوان طرح برگزیده در کشور

به گزارش روابط عمومی خانه مهر طرح زندگی پایدار در قم از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان طرح برگزیده انتخاب گردیده  و بزودی پس از بررسی نهایی به عنوان طرح برتر به تمامی استانها جهت اجرا منعکس خواهد شد .

پارسانیا مدیر طرح زندگی پایدار  ضمن اعلام این خبر افزود : طرح زندگی پایدار از نیمه دوم سال ۹۳ با هدف ارتقاء سطح آگاهی زوجهای جوان و افزایش مهارتهای زندگی این عزیزان با تصویب در شورای فرهنگ عمومی و ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم  با مدیریت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و همکاری بانکها آغاز گردید . در این طرح زوجهای جوان با حضور در همایش آموزشی نکات مهمی را فرا میگیرند و پس از دوره گواهی شرکت در کلاس را دریافت نموده و به بانک به عنوان یکی از مدارک اخذ وام ازدواج ارائه می نمایند .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : از ابتدای سال ۹۴   بیش از ۳۴۰۰ نفر از زوجهای جوان در این طرح آموزش دیده اند  و برنامه ریزی جهت آموزش  ۲۱۰۰۰ نفر تا پایان سال جاری در دستور کار می باشد .

شایان ذکر است طبق بررسی بعمل آمده و نظر سنجی از زوجهای جوان اخذ مدرک این دوره آموزشی یکی از آسان ترین مدارک پرونده وام ازدواج می باشد و رضایت ۷۸ درصدی زوجهای جوان از اجرای این طرح و اعلام آمادگی ۷۵ درصدی این عزیزان جهت شرکت در دوره های تکمیلی از نکات برجسته در اجرای این طرح می باشد .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


اخبار
گزارش تصویری


کپی رایت 2015 :: کلیه حقوق متعلق به موسسه خانه مهر نمایندگی انجمن مطالعات خانواده کشور می باشد

طراحی سایت و توسعه : ناوک آسیا