تاریخ انتشار :  22,فوریه 2015 دسته بندی : :  آخرین اخبار, دکتر کردی, دوره های برگزار شده ازدواج موفق
همایش بزرگ “درگوشی با مجردین” ویژه دانشجویان در یزد

امروز سوم اسفندماه ماه همایش بزرگ  ” در گوشی با مجردین ” به همت دانشگاههای فنی شهیدصدوقی و امام علی (ع ) در سالن همایش تربیت معلم شهید پاکنژاد یزد ویژه دانشجویان پسر با حضور دکتر عبدالرضا کردی برگزار شد . در این همایش که بیش از ۸۰۰ نفر از دانشجویان حضور داشتند دکتر عبدالرضا کردی به موضوعاتی از قبیل مدیریت خود ،‌مدیریت زمان ، مدیریت رفتار با خانواده ، حمایت معنوی از خانواده ، تجلیل و تکریم پدر و مادر ، حرمت گذاری در حریم دختر و پسر ،‌ انتخاب متناسب ، زندگی یک مرد و مهارتهای یک مرد در زندگی زناشویی ،‌ شیوه های مدیریت عاطفی همسر ، روشهای توانمند سازی اقتصاد خانواده ، کاریابی و مهارت یابی و اشتغال پس از ازدواج ، توانمند سازی اقتصاد خانواده پرداخت .

بخش پایانی برنامه به پاسخگویی به سئوالات دانشجویان که عمدتا در حوزه ازدواج بود گذشت .

شایان ذکر است سخنان دکتر کردی مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت و دانشجویان در این همایش با دقت ژرف اندیشی و حوصله به سخنان دکتر عبدالرضا کردی گوش می دادند که موجب شد رسما در پایان جلسه از مدیران و روسای دانشگاهها تقدیر بعمل آید .

در پایان این نشست مقرر شد تفاهم نامه ای بین خانه مهر و دانشگاههای شرکت کننده در این همایش منعقد گردد تا دانشجویان به صورت مستمر تحت آموزشهای کارآفرینی و کاریابی ، انتخاب همسر و ازدواج ، مدیریت زندگی و مهارتهای زندگی قرار گیرند .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


اخبار
گزارش تصویری


کپی رایت 2015 :: کلیه حقوق متعلق به موسسه خانه مهر نمایندگی انجمن مطالعات خانواده کشور می باشد

طراحی سایت و توسعه : ناوک آسیا