تاریخ انتشار :  22,اکتبر 2014 دسته بندی : :  آخرین اخبار, دوره های برگزار شده مهارتهای زندگی
همایش زندگی دانشجویی دردانشگاه علوم پزشکی کردستان/ دکترعبدالرضاکردی: این همایش یکی ازبهترین همایشهای عمرم بود

به گزارش روابط عمومی خانه مهر سه شنبه ۲۹ مهرماه همایش زندگی دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان  ( بوعلی ) با حضور بیش از ۷۰۰ تن از دانشجویان ، اساتید و صاحبنظران با سخنرانی دکتر عبدالرضا کردی برگزار گردید.  به گفته دکتر عبدالرضا کردی نظم و ادب و احترام و رفتار بسیار ارزشمند دانشجویان این دانشگاه حاکی از فرهنگ و علاقه و عشق آنها به پیشرفت و خلاقیت بود . دکتر عبدالرضا کردی در این همایش ضمن پرداختن به ابعاد زندگی دانشجویی و ضرورت پرداختن به زندگی معنوی و ابعاد معنوی در زندگی دانشجویی  ، نقش احساس وجود خداوند در تعالی بخشی و کیفیت بخشی زندگی دانشجویی را تشریح نمود .بررسی ابعاد آموزشی اجتماعی خانوادگی عاطفی اقتصادی و اخلاقی زندگی دانشجویی و تحلیل دو دسته دانشجوی کارآمد و پویا و غیر پویا و غیر کارآمد از دیگر مباحث مطرح شده در این همایش بود . اکثریت دانشجویان در فضای مجازی به بحث و تبادل نظر در خصوص این همایش پرداختند و اعتقاد داشتند این همایش یکی از دلپذیر ترین و جذاب ترین همایشهایی بود که تابحال شرکت نموده اند .

 گفتنی است دکتر کردی نیز در انتهای این همایش ضمن ابراز خرسندی از رفتار بسیار ارزشمند دانشجویان افزود : این همایش از بهترین همایشهای طول عمرم بود چرا که در این همایش از دانشجویان آموختم که مهم نیست چه سنی داریم مهم این است که اگر با ما صحبت شود ما همیشه حاضریم از کمک و احساس حضور خداوند بهره ببریم و به والدین خود احترام بگذاریم و به پدرمان در هر شغلی که هست احترام بگذاریم و قدردان زحمات اساتید و کسانی که برای ما سرمایه گذاری معنوی می کنند هستیم .

وی خطاب به مسئولین دانشگاه و اساتید عنوان کرد بایستی قدر چنین دانشجویان معنویت گرا ، با ادب وسرشار از انگیزه را بدانیم و در حقیقت سرمایه های اصلی دانشگاه این دانشجویان هستند . این دانشجویان ذهن بسیار خلاق و ارزشمندی دارند که ما باید توان ، علاقه و گرایشهای آنها را بهتر بشناسیم تا بتوانم براساس زبان و علایق آنان به یک گفتگوی متناسب با سن و عواطف و خواسته های آنها دست پیدا کنیم و چنانچه بتوانیم به چنین زبان مشترکی برسیم یقینا امکان تعامل تبادل نظر و انتقال تجارب دانش و دستاوردها به دانشجویان به عنوان آینده سازان میهن اسلامی فراهم می شود .

شایان ذکر است ریاست نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن تشکر از دکتر کردی خواستار استمرار چنین همایشهایی شد چرا که تاثیر بسزایی در جهت ارتقاء روحیه امید و میل به پیشرفت در دانشجویان دارد .

خانه مهر ضمن تشکر فراوان از مسئولین دانشگاه ، دست اندر کاران این همایش و دانشجویان فهیم این دانشگاه امید دارد چنین همایشهایی بتواند باعث ارتقاء فرهنگ و افزایش توانمندی های دانشجویان ایران سرافراز باشد .

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


اخبار
گزارش تصویری


کپی رایت 2014 :: کلیه حقوق متعلق به موسسه خانه مهر نمایندگی انجمن مطالعات خانواده کشور می باشد

طراحی سایت و توسعه : ناوک آسیا