همایش بزرگ “عشق تا بی نهایت”در تالار تربیت معلم یزد

به گزارش روابط عمومی خانه مهر چهارم بهمن ماه به همت شبکه فعالین ازدواج استان و همکاری در خور تقدیر دانشگاههای علوم پزشکی و فرهنگیان استان همایش بزرگ عشق تا بی نهایت با محوریت موضوع ازدواج و عشق با حضور و استقبال پرشور دانشجویان و سخنرانی دکتر عبدالرضا کردی در تالار تربیت معلم شهید پاکنژاد برگزار شد.

دکتر عبدالرضا کردی در این همایش ضمن تشریح شاخصه های عشق و ارتباط عشق با دریافت های عرفانی یک انسان شرط امانت داری حرمت گذاری ، بصیرت باطن ، حفظ مرزهای بصری ، حفظ مرزهای عاطفی و پاکی و قداست روح در عشقهای آسمانی و پاک و معنوی را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند . وی  در ادامه افزود : جستجوگری های جسمی و جنسی و هیجانی پیوسته آسیبهایی هستند که می توانند عشق پاک و آسمانی را دستخوش بازیهای کودکانه و رفتارهای هیجانی قرار دهند . وی با تشریح هوس و قداست در حوزه عشق تحلیل کرد رویکردهایی که با هوس همراه باشد نمی تواند منجر به یک عشق پاک و مقدس و آسمانی شود بلکه انسانها بایستی حریم دل را مورد توجه قرار دهند و دلدادگی را به عنوان یک فرایند مقدس در نظر بگیرند تا بتوانند عشق واقعی را خوب تجربه کنند .

معاون پژوهشی انجمن مطالعات خانواده در ادامه ضمن تحلیل ابعاد عشق پاک ، زمینه های دریافت عشق پاک وشاخص های سلامت عشق  افزود : عشق می تواند منجر به یک انقلاب و تحول عاطفی هیجانی در انسان گردد و انسان را از مرز ناپختگی به مرزهای اهلیت پختگی صلابت و صداقت و پاکدامنی و عفت و تجلی معنویتهای روح هدایت کند .

 در پایان مسئولین شبکه فعالین ازدواج استان یزد ضمن تشکر از دکتر عبدالرضا کردی خواستار تدوین برنامه ای جامع از سوی خانه مهر جهت فعالیت بیشتر دفتر این شبکه در دانشگاه یزد شدند .

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


اخبار
گزارش تصویری


کپی رایت 2015 :: کلیه حقوق متعلق به موسسه خانه مهر نمایندگی انجمن مطالعات خانواده کشور می باشد

طراحی سایت و توسعه : ناوک آسیا