تاریخ انتشار :  02,دسامبر 2014 دسته بندی : :  تربیت فرزند, دکتر کردی
همایش قطعه ای از بهشت ویژه دانش آموزان مدارس شیراز /استفاده از روشی خلاق در شناسایی نیازهای عاطفی و اجتماعی دانش آموزان

در امام زاده محمد قصر دشت  همایش قطعه ای ازبهشت ویژه دانش آموزان مدرسه شاهددالکی  و مدرسه ارجمندی ناحیه ۱ شیراز با حضور دکتر عبدالرضا کردی برگزار شد . در این همایش سرشار از معنویت در زمینه سلامت معنوی ، ارتباط معنوی دانش آموزان با خداوند و ارتباط موثر دانش آموزان با اعضای خانواده  توسط دکتر کردی در فضایی صمیمی مطالبی ارائه گردید که مورد استقبال دانش آموزان شرکت کننده در همایش قرار گرفت .در این همایش ضمن ایجاد انگیزه ، روحیه و ایجاد باورهای دینی  ، هریک از دانش آموزان نامه ای را برای خداوند نوشتند و در آن حرفهای خودشان را با خداوند مطرح کردند که :

خدایا به پدر و مادر ما بگو ….

تا در سخنرانی که  دکتر کردی با والدین آنها دارد این نامه ها انعکاس یابد . نکته جالب توجه در اکثر این نامه ها مسائل عاطفی بود که بچه ها مطرح می کردند مانند :

– خدایا به پدر و مادر ما بگو به ما اعتماد کنند

– خدایا به پدر و مادر ما بگو برای ما وقت بگذارند

– خدایا به پدر و مادر ما بگو به ما محبت کنند

– خدایا به پدر و مادر ما بگو بین دختر و پسر تفاوت قائل نشوند ..

– خدایا به پدر و مادر ما بگو ما آنها را دوست داریم

….

در حقیقت با این روش خلاق بچه ها در دست نوشته های خود نیازهای عاطفی اجتماعی خود را مطرح می کردند و دکتر کردی ضمن انعکاس برگزیده این دست نوشته ها با ورهای آنها را نسبت به هویت و باورها و اعتقادات دینی شان با سخنان جذاب و لحن صمیمی خود افزایش می داد . دانش آموزان با استقبال، شور و انگیزه بالایی سخنان دکتر عبدالرضا کردی را گوش می دادند.

در پایان مقرر شد در بیستم آذر ماه والدین همین دانش آموزان در یکی از مکانهای فرهنگی شیراز حضور پیدا کنند تا بتوانند ضمن بررسی نیازهای فرزندان خود ، به روشهای تربیت خلاق دینی ، اجتماعی و عاطفی فرزندان خود آشنا شوند.


یک پاسخ به “همایش قطعه ای از بهشت ویژه دانش آموزان مدارس شیراز /استفاده از روشی خلاق در شناسایی نیازهای عاطفی و اجتماعی دانش آموزان”

  1. yasaman.mn گفت:

    شاید می تونم بگم بهترین لحظات عمرم رو توی این جلسه گذروندم ….
    عاااااالی بود.
    دیدگاهم به خیلی از چیز ها عوض شد.مرسی از دکتر کردی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


اخبار
گزارش تصویری


کپی رایت 2014 :: کلیه حقوق متعلق به موسسه خانه مهر نمایندگی انجمن مطالعات خانواده کشور می باشد

طراحی سایت و توسعه : ناوک آسیا